مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره وری

imanvalaie@gmail.com مشاوره در زمینه نگارش مقاله، پروپوزال و پایان نامه . راه ارتباطی

مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره وری

imanvalaie@gmail.com مشاوره در زمینه نگارش مقاله، پروپوزال و پایان نامه . راه ارتباطی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دانلود رایگان  پایان نامه از دانشگاه های معتبر جهان

دانشگاه TEXAS

دانشگاه MIT 

دانشگاه Axford

دانشگاه GAVLE

دانشگاه University of East Anglia

و دیگر دانشگاه های کشور ایتالیا، سوئد، استرالیا، چین، فنلاند، امریکا، کانادا، اسپانیا، هلند و کشورهای دیگر که از حوصله این نوشتار خارج است


برای دریافت هر نوع پایان نامه ای که در حوزه ی رشته ی مهندسی صنایع و مدیریت باشد با آدرس ایمیل

imanvalaie@gmail.com مکاتبه فرمایید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 13/09/02
ایمان ولایی

نظرات  (۲۰)

14 September 13 ، 13:33 علی مرادی
سلام آقای ولایی ... بسیار سپاسگزارم از بلاگ خوبی که فراهم کردید

موضوع پایان نامه م در زمینه هوش مصنوعی است .. می تونم از شما کمک بگیرم؟
پاسخ:
سلام آقای مرادی

حتما، تا جایی که بتونم دریغ نمی کنم

از طریق ایمیل در ارتباط باشید

imanvalaie@gmail.com
18 January 15 ، 00:50 فاطمه قنبری

سلام ببخشید مزاحم شدم من کسی را ندارم در این زمینه ازش کمک بگیرم من رشته مهندسی صنایع (سیستم )کار شناسی ارشد هستم یک موضوع می خواستم برای پایان نامم کسی را توی کارخانه ای هم نمی شناسم اگر در حوزه آموزش وپرورش باشه بهتره بی زحمت مدیریتی هم نباشه اگر کمکم کنید خیلی خیلی ممنون میشم

پاسخ:

سلام خانم قنبری
سپاس از شما بابت پیامی که در سایت قرار دادید....
پیشنهاد من برای شما موضوع " مدیریت زنجیره تامین" می باشد، که یک موضوع به روز می باشد که در اکثر دیتابیس های مطرح جهان در حال نگارش و تهیه مقالات و پایان نامه ها در این زمینه می باشند در حوزه مهندسی صنایع.......
حالا چون فرمودید در حوزه اموزش و پرورش باشه پیشنهاد بنده این است که در حوزه "سقف شیشه ای" کار کنید....
از طریق ایمیل در ارتباط باشید
imanvalaie@gmail.com

03 March 15 ، 09:36 غلامرضا کیانپور
 سلام 
ارشد صنایع مدیریت سیستم هستم و زمینه شرکت خدمات ارتباطی فعالیت میکنم.لطفا درمورد یک موضوع بروز در این زمینه راهنمایی فرمایید.
از لطف شما سپاسگذارم
کیانپور
29 May 15 ، 12:58 علی بهاری
سلام مهندس ولایی وبلاگتون بسیار عالی و کارتون قابل تقدیره - به سهم اندکم از شما تشکر میکنم
موضوع پایان نامه ام را مدلی برای انتخاب تامین کننده برتر با یکی از روشهای madm  - بنا به پیشنهاد استاد ahp گروهی جدید  ( روش نوین ا اچ پی گروهی  ) با تعیین میزان بهینه سفارش  انتخاب کردم  .
پروپوزالم را دادم
برای ادامه به فایل  ترجیحا ورد  مقاله یا پایان نامه های مشابه نیاز جدی دارم
از کلیه دوستان بخصوص مهندس والایی تقاضا دارم :
در صورتیکه فایل مشابه موضمع من دارند   ALI1101389@YAHOO.COM   برام ایمیل فرمایید

منت پذیرم
27 June 15 ، 14:38 نینا یکتا
با عرض سلام
من ارشد صنایع مدیریت سیستم و بهره وری هستم و کارشناسی نرم افزار گذرانده ام و هم اکنون در شرکت پخش دارو فعالیت میکنم.لطفا در مورد یک موضوع بروز در زمینه فعالیت مذکور  بنده را راهنمایی بفرمایید.
با سپاس 

27 June 15 ، 16:47 سهیل مرادی
باسلام
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - مدیریت سیستم وبهره وری هستم .

به تمامی سیستم های کیفی آشنایی دارم و در قسمت تضمین کیفیت کار می کنم. لطفا جهت موضوع پایانه نامه نیازمند شدید به راهنمایی دارم





30 November 15 ، 08:23 mehrdad ahmadi

با سلام دانشجو ترم دوم ارشد صنایع بهرهوری سیستم میباشم موضوع پایان نامه میخواهم

لطفا اگر در مورد لجستیک در بنادر مطالب دارید که بتوان کمک کنم متشکرم

02 March 16 ، 10:08 مریم کمیزی
با سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد بهره وری سیستم هستم نیاز به کمک برای انتخاب موضوع پایان نامه داشتم
ممنون میشم کمکم کنید
در ضمن نظرتون در مورد کار روی صنایع کوچک چیست
بهره وری صنایع کوچک یا موضوعی از این دست

سلام مهندس ولایی خسته نباشید

ممنون میشم درمورد ارزیابی عملکرد واحدهای صنعتی یه موضوع بهم بدید.

29 March 16 ، 14:54 محمد صالحی
سلام دانشجوی صنایع ارشد گرایش بهره وری هستم موضوع پایان نامه در خصوص عوامل تاثیر گزار در نت ناوگان مسافری ریلی می خواهم اگر ممکن است راهنمایی کنید
16 April 16 ، 11:03 علیرضا
سلام وقت بخیر
ضمن تشکر از تهیه این وبلاگ ارزشمند ازتون در مورد انتخاب موضوع پایان نامه ارشد رشته مهنسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری کمک میخواستم
به موضوعات مدیریتی علاقمندم و در طول تحصل مطالعاتی رو در مورد مدیریت دانش و آموزش انجام دادم


سپاس
18 April 16 ، 17:04 محبوبه
سلام وقت بخیر
دانشجوی ارشد صنایع گرایش بهره وری هستم در مورد انتخاب موضوع در حیطه مدیریت از شما کمک می خواستم
پاسخ:
سلام

از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ داده شد..

با سپاس
10 July 16 ، 13:20 فاطمه

با سلام وخسته نباشید

من دانشجوی ارشد مهندسی صنایع گرایش صنایع هستم درمورد انتخاب موضوع و نوشتن پروپزال از شما کمک میخواستم

میخوام پایان نامه ای در رابطه با زنجیره تامین ک مساله ریاضیاتی و حل نرافزاری نداشته باشه

شما میتونید کمکم کنید؟

لطفا در صورت امکان پاسخ را ایمیل کنید

باسپاس

پاسخ:
سلام

از طریق ایمیل به درخواست شما پاسخ داده شد..

با سپاس

سلام من دانشجوی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت و بهره وری سیستم هستم و در اداره آب منطقه ای کار میکنم یه موضوع برای پایان نامم میخواستم و اگر بروز و در حیطه ی کاری باشه ممنون میشم کمکم کنین

باسپاس فراوان

12 July 17 ، 13:11 محبوبه
سلام،وقتتون بخیر
من برای مصاحبه نیاز فوری و مبرم ذر زمینه زنجیره تامین دارم.ممنون میشم اگه کمکم کنید
با سلام  و وقت بخیر
من مهندسی ارشد مهندسی صنایع-مدیریت و بهره وری سیستم میخوانم.با توجه به اینکه محصل هستم و هنوز شاغل نیستم .موضوعی به روز میخواهم که هم بتوانم به نحو احسن از پسش بربیایم هم موضوع خوبی برای مقالات isi باشد
با سپاس از شما و همکاری دلسوزانه و راهنمایی هایتان
سلام. تشکر میکنم بابت وبلاگ خوبتون و زحماتی که میکشید. من دانشجوی صنایع سیستم هستم و شدیدا دنبال موضوعاتی در حیطه ی مدیریت برای پایان نامم میگردم. ممنون میشم اگه پیشنهادی دارید کمکم کنید(در ایمیل). باز هم تشکر
سلام من ارشد مهندسی صنایع صنایع هستم در انتخاب موضوع و مراخل پایان نامه ازتون کمک میخواستم فقط سریع باید انجام بدم وقت ندارم ممنون

خسته نباشید

سلام میشه یکی برام پروژه کارشناسی رشته صنایع بفرسته واقعا ممنون میشم

h_kh19970@ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی